Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Pokud přijmete všechny soubory cookies, můžeme shromažďovat a zpracovávat údaje o vašich aktivitách na našich webových stránkách. Nastavení souborů cookies můžete kdykoli změnit kliknutím na ikonu Nastavení souborů cookies v dolní liště. Více podrobností naleznete ve Zpracování osobních údajů.
MS Accidental Damage Protection (ADP) for Surface Pro 10/ 11, SK, 3 years from Purchase (Insurance)
MS Accidental Damage Protection (ADP) for Surface Pro 10/11, SK, 3 years from Purchase (Insurance)
3 223 Kč
3 223 Kč
bez DPH
Objednací kód: | 1907490074SK-I |
Kód výrobce: | MIZ-00427 |
Výrobce: | MICROSOFT |
Záruční lhůta: | 12 měs. |
Ochrana proti náhodnému poškození (ADP/ADP+) společně s plánem rozšířeného hardwarového servisu (EHS/EHS+):
Ochraňte svou investici do Surface zařízení díky plánu rozšířeného hardwarového servisu (EHS/EHS+) a služby, která pokrývá náhodné poškození zařízení (ADP/ADP+).
Hlavní vlastnosti:
- Prodlouží standardní záruku na zařízení celkem na 3 roky a zároveň poskytuje ochranu proti náhodnému poškození zařízení.
- Zahrnuje předplacenou dopravu do servisu a zpět.
ADP/ADP+ musí být zakoupeno společně s příslušným EHS/EHS+ plánem.
- ADP/ADP+ je koncipováno jako pojištění a nepodléhá DPH. Součástí ceny je IPT (Insurance Premium Tax).
Varianta „PLUS“ pro EHS/ADP přináší navíc:
- Advance Exchange: náhradní zařízení může být zasláno předem – tzn. před odesláním vadného zařízení do servisu.
- Next Business Day (NBD) Replacement: poskytuje možnost obdržet náhradní Surface zařízení zaslané do vaší provozovny už následující pracovní den. Další informace zde: https://learn.microsoft.com/en-us/surface/surface-next-business-day-replacement
- Drive Retention: umožňuje ponechat si vyměnitelný disk SSD ze zařízení během servisní události.
Podmínky:
- Servisní plán je potřeba zakoupit nejpozději do 45 dnů od nákupu Surface zařízení.
- Servisní plán nelze zakoupit samostatně – tzn. plán je potřeba zakoupit vždy ke konkrétnímu Surface zařízení.
- ADP/ADP+ musí být zakoupeno společně s příslušným EHS/EHS+ plánem. ADP/ADP+ nelze zakoupit samostatně.
- Koncový zákazník musí být seznámen s podmínkami a pravidly (Terms & Conditions) před nákupem servisního plánu.
Užitečné odkazy:
- Kompletní pravidla a podmínky: https://support.microsoft.com/cs-cz/topic/pravidla-podm%C3%ADnky-z%C3%A1ruky-a-pl%C3%A1nu-ochrany-f3bb538c-53cd-4490-bf69-ba72743f6ab6
- Ověření délky záruky: https://mybusinessservice.surface.com
- Microsoft Support a možnost zadání reklamace: https://support.serviceshub.microsoft.com/supportforbusiness
- Surface Diagnostic Toolkit for Business: https://learn.microsoft.com/en-gb/surface/surface-diagnostic-toolkit-business
- Top support solutions for Surface devices: https://learn.microsoft.com/cs-cz/surface/support-solutions-surface
Alternativní zboží se načítá ...
Zboží reklamujte v následujících servisních střediscích.
MS SURFACE podpora
https://docs.microsoft.com/cs-cz/surface/contact-surface-support?tabs=online
podmínka: registrace na www
https://docs.microsoft.com/cs-cz/surface/contact-surface-support?tabs=online
podmínka: registrace na www